آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

مصدومیت تازه سلیمی از ناحیه همسترینگ

  • کد خبر: ۱۹۹۶۰۵
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
مصدومیت تازه سلیمی از ناحیه همسترینگ
ایمان سلیمی از ناحیه همسترینگ نیز دچار مصدومیت شده و ممکن است دربی را از دست بدهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وضعیتی که برای ایمان سلیمی در بازی با فولاد به وجود آمد بسیاری از هواداران استقلال را نگران کرد، اما یک روز بعد از بازی مشخص شد سلیمی بابت چشم خود که آسیب دیده بود، مشکل حادی ندارد و می‌تواند در دربی بازی کند.

اما ساعاتی بعد از تشریح وضعیت چشم سلیمی خبر نگران کننده‌ای درباره مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ پا به گوش رسید که این موضوع بار دیگر استقلالی‌ها را نگران خط دفاع این تیم کرد.

گفته می‌شود سلیمی در روزی که در بازی با فولاد خوزستان از ناحیه چشم آسیب دیده از ناحیه همسترینگ پا نیز دچار مصدومیت شده و این مصدومیت ممکن است منجر به دوری این بازیکن از شرایط بازی شود.

با این حال باشگاه استقلال هیچ گزارش قطعی درباره اینکه سلیمی را در دربی در اختیار نخواهد داشت یا خیر، ارائه نکرده و بعید هم هست که درباره این بازیکن توضیحات دقیقی ارائه شود.

با توجه به احتمال مصدومیت سلیمی ممکن است همچون بازی با فولاد خوزستان از حردانی در پست دفاع استفاده شود. حال اینکه محمد حسین مرادمند ناگهان در ترکیب استقلال دیده شود، خود نیز یک معمای جالب است که در روز‌های آتی صحت آن روشن خواهد شد.

اما همه این احتمالات به کنار شاید سلیمی همچون بازی با فولاد دوباره در ترکیب استقلال دیده شود و بازگشت او به ترکیب محتمل تر از غیبتش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->